неділя, 20 березня 2016 р.

учасника 3-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу
«Класний керівник року»
1.        Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу:
Якимовська Анна Анатоліївна
2.        Дата народження:
22.12.1985р.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail:
23100, Вінницька обл., м.Жмеринка, вул.Павлова,б.11,кв.50, тел. 0971700095, e-mail: yakimovskaya85@mail.ru
3.        Освіта, спеціальність за дипломом:
Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2007р. Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія (викладач хімії, вчитель біології та основ екології)
4.        Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail):
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 комунальної власності територіальної громади м. Жмеринки Вінницької області вул. Київська, 3,  м. Жмеринка, 23100, тел. 0(4332) 2-23-39, e-mail: zosh4zm@ukr.net
6. Стаж роботи: педагогічний, 8 років
у тому числі класним керівником: 2 роки
7. Кваліфікаційна категорія:
спеціаліст другої категорії
8. Звання: ---
9. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження):---
10. Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник:
«Розвиток творчих здібностей учнів, формування загальнолюдських цінностей і міцного учнівського колективу шляхом застосування емпауермент – педагогіки та здійснення проектної діяльності»
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
Технологія емпауермент-педагогіки, технології колективно-групового навчання, комунікативного навчання,  інформаційно-комунікативні технології, технологія психолого-педагогічного проектування соціального розвитку, метод проектів, ситуаційно-рольові ігри, інтелектуальний аукціон, елементи тренінгу, інтерактивні технології, групове дослідження.
12. Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник:
1.        Довідник класного керівника в запитаннях та відповідях /авт.-упоряд. М. Є. Канцедал, О. М. Кравцова.— Х.: Веста:Видавництво «Ранок», 2006.— 384 с.
2.        Омельченко Л.П. настільна книга класного керівника. – Х.: Вид.група «Основа», 2009. -288с.
3.        Батьківські збори. 7—9 клас / Упоряд. О. Л. Співак. — Х.: Ранок-НТ, 2007. — 160 с. — (Скарбничка вчителя початкової школи).
4.        Шерокодюк О.В. Робочий зошит класного керівника. – Х.:Вид.група «Основа», 2008. – 96 с.
5.        Уроки для стійкого розвитку: посібник для вчителя навч. курсу за вибором для учнів 8 класу/ авт.– укладач: О. І. Пометун та ін. Видання друге. – К.: Логос, 2010.- 100 с.
6.        Уроки для сталого розвитку. Як організувати позакласну роботу учнів основної школи. Методичний посібник для вчителів.- К.: Видавничий дім „Освіта”, 2011.-76 с.
7.        Науково-методичні журнали «Класний керівник», «Педагогічна майстерня», «Виховна робота в школі».
8.        Інтернет – ресурси.
13. Ваше педагогічне кредо:
«Любов до дітей і творчість – два крила педагога!»
14. Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет
У слово «Учитель» у всі віки вкладали глибокий зміст. Учитель не робить кар’єри … Він – актор, скульптор, лікар. Ще навчаючись в школі знала, що буду вчителем. Мене завжди вабило бурхливе шкільне життя.  
Не загубити! Не втратити! Відродити! Ось головна змістова лінія, що проходить через мою педагогічну діяльність. Робота класного керівника – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня пошук, щодня несподіванки, щодня – відкриття, які неможливі без натхнення.
Виховувати не легко, а зрозуміти сутність цього процесу ще важче. Тому моєю самоціллю є  глибинне розуміння власної діяльності. Вмотивувати, надихати до результативної роботи, отримання успіху та насолоди самим процесом і є одним із головних завдань, яке турбує мене сьогодні і спонукає шукати нові шляхи реалізації проблеми. Не примушувати, а переконувати; не керувати, а організовувати; не обмежувати, а надавати свободу вибору – ось моє професійне бачення роботи з класним колективом.
На мою думку, складовими успіху вчителя є постійне самовдосконалення, підвищення професіоналізму та компетентності, відчуття себе сучасною людиною, уміння розповідати так, щоб зацікавити учнів. Бо вчитель є творцем дитячих душ.
Серед основних виховних напрямів, які використовую у виховній роботі,  обираю найбільш основоположні та актуальні, – національно-патріотичне, сімейне та екологічне виховання, які відповідають вимогам сьогодення та закладають підвалини для формування свідомості нинішніх та прийдешніх поколінь, що спираються на ідеї сталого розвитку, гуманізму, соціального добробуту, демократії, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін поведінки. Адже природа та спосіб життя є потужним фактором виховання поваги й любові до своєї країни, могутнім засобом виховання в дітей ціннісних ставлень та моральних якостей.
Вважаю, що на сучасному етапі розбудови української держави важливого значення набуло формування почуття патріотизму, національної самосвідомості учнівської молоді як запорука її активної участі у соціально – економічній діяльності. Тому виховний процес у класному колективі будую таким чином, щоб пробудити в учнів національні почуття, виховую в них повагу та любов до свого народу, до його віковічних моральних і духовних здобутків, а також взаємоповагу та гордість за свою Батьківщину, і на цій підставі формую суспільно-важливі особистісні риси громадянина України: національну свідомість, духовність, трудову активність, морально-етичну, фізичну, економічну та правову культуру.
 Формування дитини через її стосунки з сім’єю нерозривно пов’язані з життям суспільства, держави, тому вважаю, що співробітницво класного керівника з батьками є умовою успішної виховної діяльності з учнями. У своїй роботі прагну знаходити правильне рішення у будь-якій нестандартній ситуації, сприяю самовизначенню дитини. Ми повинні піднятися до розуміння того, що кожна дитина, кожен учень – це Особистість, яку ми повинні відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити надію на щасливе майбутнє. Для цього потрібно змінити свою свідомість, перейти на інший рівень, одягти інші окуляри, інакше подивитися на світ.
Чи потрібен конкурс? Відповідь категорична: «Конкурс потрібен!». Це чудова можливість перевірити себе, свої знання і можливості, зробити ще один крок уперед. Можу з впевненістю сказати, що я люблю свою професію. Бо педагог – автор своєї «педагогічної поеми», творець «школи радості».


Немає коментарів:

Дописати коментар